6 03 2011

Acciones

Information

22 responses

6 03 2011
AMANDA

Gràcies per fer-nos veure que Res no és, tot canvia!

7 03 2011
Marc

Hola, gracies pel comentari…i sí,els canvis, en principi son com una nova oportunitat, tot i que de vegades venen disfressats d´inconvenient. APA, QUE US DIVERTIU !

7 03 2011
encarna

es preciós, gràcies Marco per estar mes a prop

9 03 2011
Marc

Moltes gracies a tu per dedicar-me un ratet. O es una rateta?

7 03 2011
José Luis

Bienvenido chaval. Seguro que tus entradas serán tan interesantes como tu pintura. Abrazos.

9 03 2011
Marc

Gracias, José Luis, ya sabes de mi amor por los libros y por la lectura, así que tener un amigo escritor es todo un honor. Con toda la modestia pertinente, me siento algo colega tuyo, porque en el fondo, yo pinto micro relatos…bueno, con cierta tendencia al culebrón…

8 03 2011
Nu

Ostres, Marc, quin blog més complert i ben muntat!
Realment serà molt enriquidor anar veient les novetats artístiques a través del teu blog!
Un petonàs!

9 03 2011
Marc

Moltes gracies, Nurieta, i molts petons per tu i per les noies.

8 03 2011
Xesca

M’agrada! i retrobar-nos amb la lletra lligada a la pantalla del pc m’encanta.

9 03 2011
Marc

Hola, Xesca ! No sé com ho he fet, que no habia vist el teu escrit, sort que he tornat enrera per fer un repás…Gracies per fer el comentari, i encantat de que t´agradi, es clar. Ho he fet a má, perque aixi soc més jo, es més personal…ara que començaba a dominar el teclat, apa, a má ! Com som, deu meu…

8 03 2011
Montse Miranda

Hola, hola!!! Aprofito la ben entesa per saludar-vos, Amanda, Josep LLuis, Celeste (segur que entres al blog)……..quan de temps.
El blog esta genial, et reflecteix tal qual ets, et fa quasi transparent i ens recorda que en som d´afortunats d´haver-nos creuat en el teu cami.
Gracies per haver-nos ensenyat a disfrutar dels bons vins, del bon menjar, del bon fer, de la bona musica… i ara a saber-ne una miqueta mes de pintura.
M´en alegro molt que a la fi, et puguis dedicar en cos i anima al que realment t´omple i et fa feliç. Disfruta-ho, anims, no canviis. Mai. Gens.
(He rigut molt en veure el teu video de petitet, de mida, no has crescut gaire, jejej)
petons, mts

9 03 2011
Marc

Hola, Montse! Moltes gracies per tot el que dius, ens ho vam passar molt bé,(moltes vegades) i també molt malament (alguna), peró tot junt, fa un molt bon record, dels millors! Fins aviat, guapa!

8 03 2011
Ramon Fontboté

És molt maco i a més a més em fa estar content de veure que en Marc tira cap endevant…. tot i que haig de dir que la meva estima personal per ell m’impedeix de ser neutral….. tot i que haig de dir que la meva mmanca de neutralitat no m’mpedeix de sentir que la teva pintura, Marc, m’agrada i em desperta la meva sensibilitat…….. be la poca sensibilitat que tinc però suficient per saber que tard o d’hora tindràs l’èxit que et mereixes des de fa molts i molts anys

9 03 2011
Marc

Ramón, com sempre, moltes gracies per la teva amistat, que ja dura…uns quaranta anys? Soc molt afortunat !

8 03 2011
CINTA

Hola wapo,

Espero que t’ho passis bé amb aquesta nova aventura virtual.
T’estarem vigilant…

9 03 2011
Marc

De virtual, rés, guapa, que la feina que em dona es ben real. Peró sí, m´ho passo bé, tu ja ho saps…

8 03 2011
joaquin

acabo de recibir tu correo y he entrado en tu blog, me sorprende que atraigas el infierno en tu pagina de inicio, cuando estas capacitado y suficientemente evolucionado para atraer el cielo., si deseas que tu pagina de inicio sea un infierno comno expresas lo estas haciendo bien, si deseas cambiar algo, crea el equivalente mental de lo que deseas y expulsa o deshazte del equivalente mental de lo que no deseas, esa es la manera de construir una vida, un blog o lo que sea con exito. un fuerte pensamiento con mucho prana de amor hacia tu blog. un saludo

8 03 2011
joaquin

creo haberme confundido, y leido, infernal, por informal, en cualquier caso te felicito por este espacio que has creado y mantengo la onda de pensamiento cargado fuertemente con energia pranica. un exito seguro. sigue creando

9 03 2011
Marc

Gracias por la rectificación, es lo que tiene escribir a mano, corres ese riesgo…pero ha sido muy interesante leer tu comentario, además de agradecer tu pensamiento hacia mi…Gracias. Seguiré corriendo riesgos…

11 03 2011
XAVIER

Marc,
he esperat a tenir una estoneta lo prou ampla com per poder fer un bon cop d’ull al teu blog, i vull dir-te que per les persones que desitgem seguir la teva obra des de la distància, com jo, és un regal que no té preu. Me n’alegro molt que t’hagis decidit a fer-lo, a mi em beneficiarà molt que aquesta distància s’escurci, poder saber de tu d’una manera més directa i ràpida m’és genial, i com no, m’interessa molt. Ara bé, i no vull que sembli el què no és, ja que és un petit comentari al marge del què realment té valor, però no puc fer-hi més: trobo a faltar que hi hagi una versió del blog en català, i que consti que entenc perfectament que amb el castellà et puguis projectar més abastament, no obstant sempre em veuràs defensant la causa, qualsevol expressió cultural de la nostra terra hauria de tenir un altaveu amb la llengua autòctona. Només això, espero que no et molesti.

Moltes gràcies per tot!!!

Una abraçada!!!

Xavier

14 03 2011
Marc

Hola, Xavier! Moltes mercés pel teu comentari, ja saps que ho valoro molt, i les crítiques, o les reflexions constructives, com la teva, en realitat son les que ajuden a contemplar nous paisatges, i per tant, nous viatges…vaig fer aquest blog l´estiu del any passat (bé, una amiga, seguint criteris meus) (soc per tant l´únic responsable) i no el deixava volar perque em mancava quelcom, alguna cosa que el fés més personal…fins que la necessitat de donar-lo a coneixer, per demanda expressa dels amics d´Asturies, em va fer trovar la sol.lució…escriure a má! Per mi, va ser una troballa poder fer-ho, perque “sentia” que era més meu, curt, breu, amb un dibuixet, o una foto, fer.ho més viu,més íntim, no sé, com si l´escrit fos només per mi……Quan el vas llegir, encara no habia “penjat” l´escrit en catalá, va ser al 3º dia, falten encara en anglés , francés i italiá (contactes), i el problema técnic es que posaran un enllaç (o quelcom semblant) al traductor de google, peró l´escrit a má, el traductor no el pot llegir…el que vol dir que haurán d´afegir una página amb les traduccions, etc. El que em resisteixo es a renunciar a escriure a má, es com una rebeldia a tanta tonteria informática, técnica, nuclear, etc…Torno a agrair la teva reflexió, amb la que estic d´acord, assumint totes les contradiccions que tinc, intentar millorar sense caure en “contentar tothom” per quedar bé. Estoy en ello…offcourse, mon ami, company…ciao!

14 03 2011
ester

Ahhhh!!! He obert el teu blog per embrutar-me les retines de blau acrílic i m’he quedat badant amb la insolència del misto vermell del corredor de fondo…..magnífica insistència !! Ser-hi, seguir-hi, tornar-hi…….AVANTI !!
Llarga vida al misto !!! :))

Responder

